Liity nyt ilmaiseksi!

Minä olen:
Seuraava »

Muukalainen junassa

Olen aina ollut hieman levoton sielu. Minulla on jatkuva kaipuu jonnekkin, en vain tiedä minne. Olen monesti ajatellut “asettuvani aloilleni“ vain huomatakseni, että minua ahdistaa suunnattomasti ja kaipuuni jotakin tuntematonta kohtaan kasvaa niin suureki, etten vain voi olla paikoillani pidempään. Lähden kävelylle, pyöräilylle, ajelemaan autolla, hyppään bussiin, junaan taikka lentokoneesee: Ei sen väliä, kunhan ei tarvitse olla paikoillaan. Kaksi kuukautta sitten oli taas yksi niistä päivistä, kun levottomat jalkani saivat aikaan sysäyksen suuren seikkailun suunnittelulle. Juna on mielestäni kaikkein mukavin tapa matkustaa paikasta toiseen. Vaikka aikaa kuluukin ehkä enemmän kuin esimerkiksi lentokoneella, on junalla matkustaminen mukavaa ja rentouttavaa. Usein varsinkin pitkillä junamatkoilla tulee tutustuttua moniin ihmisiin ja jutellessa matka sujuu mukavasti. Tällä kertaa istuin kuitenkin junassa melko omissa oloissani ja olin syventynyt kirjaani. Luin romanttista kertomusta kahdesta nuoresta rakastuneesta jotka himoitsivat toisiaan, mutta he eivät kuitenkaan koskaan voisi olla yhdessä eri uskontojensa takia ja vanhempien kiellosta. Kirja oli niin mukaansatempaava ja intohimoinen, että en ensin edes huomannut minua vastapäätä istuutunutta miestä. Olin juuri kirjan kiihkeimmässä kohdassa jossa päähenkilöt tapaavat toisensa viimeisen kerran ja jättävät toisilleen kiihkeät jäähyväiset öisen taivaan alla heinäladon vintillä. Seuraavana aamuna tytön oli määrä lähteä toiselle puolelle Englantia ja mennä naimisiin hänelle tuntematon kartanon omistaja. En kuitenkaan ehtinyt lukemaan eroottista kohtausta loppuun kun hätkähdin yskähdykseen. Nostin katseeni kirjasta ja katsahdin vastapäätä istuvaa nuorta miestä. Hän katsoi suoraan silmiini kiharien ja sekaisten hiustensa alta. -“Olet melko keskittyneesti lukenut tuota kirjaasi, onko se hyvä?“, hän kysyi hymyillen. Punastuin hieman ja toivoin, ettei hän kasvojeni ilmeistä ollut tajunnut, että luen eroottista romaania. -“Hehe joo, on todella hyvä ja mukaansatempaava romaani“, sanoin punastellen. En tiedä johtuiko se romaanin virittämästä eroottisesta tunnelmasta vai siitä, että mies oli todella komea, mutta jostakin syystä halusin palavasti harrastaa seksiä tuon muukalaisen kanssa. Hämmästyin itsekkin ajatuksistani, olinhan kuitenkin yleensä melko rationaalinen ihminen. Liian pitkän tuijotuksen jälkeen käänsin katseeni pois miehestä ja jatkoin kirjan lukemista. Vaihdoin himean asentoa ja samalla kiskaisin toppia huomaamattomasti alaspäin niin, että pyöeät D-kupin rintani tulivat mukavasti esille. Laitoin käteni vielä hieman ristiin, joka korosti rintojani entisestään. Tämän jälkeen syvennyin jälleen kirjaani. Tapahtumia oli kuvattu niin yksityiykohtaisesti, että jalkojeni välissä alkoi kuumottamaan jo aika paljon. Välillä vilkuilin edessäni istuvaa miestä ikään kuin vaivihkaan mutta hän näytti keskittyvän liiankin tiiviisti sanomalehteensä. Asia ärsytti minua hieman ja päätin yskäistä hieman. Samassa mies nosti katseensa ja ennen kuin katseemme kohtasivat hän viivytteli rintojeni kohdalla kunnes katsoi silmiini vinosti hymyillen. -“Onko jotain mullistavia uutisia kun noin olet syventynyt sanomalehden lukemiseen?“, kysyin huolettomasti hymyillen. -“Noh, eipä juuri mitään tavallisuudesta poikkeavaa, kunhan vain kulutan aikaani“, mies vastasi minulle ja huomasin pilkettä hänen silmäkulmassa. -“Ja sanomalehden lukeminenko on parasta ajanvietettä?“, kysyin ilkikurisesti. -“Ai no onhan niitä monia muitakin tapoja kuluttaa aikaa...“, hän vastasi hieman hämillään. Katsoin häntä hieman viettelevästi ja toivoin hänen ymmärtänen vihjeeni. Välillämme vallitsi hiljaisuus kun katselimme toisiamme ja yhtäkkiä mies nousi ja kysyi missä ravintolavaunu on. Olin hieman pettynyt, mutta annoin hänelle ohjeet kuitenkin. Mies ei kuitenkaan lähtenyt mihinkään, vaan ojensi kätensä. -“En ole varma ymmärsinkö ohjeesi oikein, voisitko tulla näyttämään minulle oikean reitin?“. Hetken hiljaisuuden jälkeen hymähdin ja tartuin hänen käteensä. Lähdin kävelemään ravintolavaunun suuntaan kunnes yhtäkkiä tämä muukalainen pysäytti minut junan vessojen kohdalla. Hän katsoi minua tiukasti silmiin ja ohjasi minut hellästi vessaan. En vastustellut, tietenkkän. Mielessäni riemuitsin miehen tajunneen vinkkini. Menimme vessaan ja lukitsimme oven. Emme vaihtaneet sanaakaan ja katsoimme toisiamme silmiin. Mies astu lähemmäs minua ja painoi minut seinää vasteen suudellen minua kiihkeästi. Aloin hieromaan hänen etumustaan housujen läpi ja tunsin pullotuksen kasvavan sykähdyksittäin. Hän huokaisi nautinnosta ja alkoi avamaan farkkuni nappeja. Hän sujautti kätensä pikkuhousujeni alle ja alkoi hieromaan jo valmiiksi kiihotuksesta märkää haaroväliäni samalla kun minä avasin hänen housunsa ja aloin runkata häntä. Intohimo kasvoi ja annoin miehen auttaa minut pois kengistäni ja farkuistani. Samalla hän laski omat housunsa ja kalsarinsa alas ja istui vessanpöntön kannen päälle vetäen minut syliinsä hajareisin. Hän liukui vaivattomasti sisälleni ja molemmat huokaisimme nautinnosta. Hän tarttui minua pakaroista ja alkoi liikutella minua rytmikkäästi. Seuraavaksi hän nosti toppiani niin, että pääsi koskettelemaan rintojani. Me molemmat huokailimme melko äänekkäästi onnellisen tietämättöminä jonosta joka alkoi kasvaa vessan taakse. Kiihdytin vaihtia miehen päällä kunnes yhtäkkiä joku kokeili avata vessan ovea. Pysähdyimme hetkeksi kunne mies nosti minut lavuaarin viereiselle pöytätasolle ja työntyi minuun uudestaan nopeasti. Kiedoin jalkani miehen ympärille ja hän alkoi työntyä minuun kiihtyvällä vauhdilla. Huohotus lisääntyi entisestään ja joku kokeili jälleen avata ovea. Emme enää kiiman vallassa välittäneet vaan jatkoimme yhä kiihtyvällä vauhdilla. Pidin asennosta paljon ja tuntui, että laukeaisin ihan pian. Muutaman työnnön päästä tunsin kehoni jännittyvän ja pian suuri nautinnon aalto sai minut supistelemaan ja voihkimaan voimakkaasti. Tämän jälkeen mies vielä teki muutaman työnnön todella syvälle ja pian tunsin kuinka hänkin laukesi. Pysyimme paikallamme hetken ja olimme toistemme lähellä huohottaen. Tuntui, että pienessä vessakopissa oli ainakin 30 astetta lämmintä. Irtauduimme toisistamme ja minä otin palan vessapaperia kuivatakseni hieman haaroväliä ja pöytätasoa johon oli myös jotakin hieman valunut. Keräsimme vaatteemme ja minä vilkaisin itseäni peilistä ja suoristin kampaustani. Poskeni punoittivat hieman mutta niin punoittivat kyllä partnerikin posket. -“Oven takana on ilmeisesti jonoa.. Oletko valmis?“, kysyi mies hieman huvittuneena. Katsoin häntä, suoristin vielä paitaani ja nyökkäsin. Kävelimme ovesta ulos ja oikein tunsin kuinka vessan jonossa olleet ihmiset tuijottivat peräämme. Menimme takaisin paikallemme istumaan ja pidättelimme naurua. -“Niin joo, enhän minä tiedä edes nimeäsi! Minä olen Jaakko“, hän sanoi huvittuneena. -“Ai kiva tutustua Jaakko. Minun nimeni on Helena“, vastasin hänelle ja hymyilin huvittuneena. Loppu matkan keskustelimme matkasuunnitelmistamme ja selvisi, että olimme matkalla samaan kaupunkiin. Päätimme siis matkata ainakin sinne asti yhdessä. Lopulta kävi kuitenkin niin, että yhteinen matkamme kesti paljon kauemmin ja nykyään olemme olleet onnellisesti yhdessä lähes neljä vuotta.